lillaguligamy-msp

Direktlänk till inlägg 3 februari 2013

Bråk, speciella hälsningar och fv.

Av lillagulligamy - 3 februari 2013 14:38

 Hej igen!

På mitt msp har jag bråkat med ebat00 igen....

Handlade om denna5, hur fånigt är inte det? Att bråka på msp?

Liksom... det är ett spel. Hade varit värre

om det var på riktigt eller hur?


Alla frågar nu om de kan få speciella hälsningar och jag hatar

det! De får inte någon speciell hälsning! De kan väl

skicka en speciell hälsning själva så får de vad de vill ha ju! Och har de

inte råd såå..... NOT MY PROBLEM!   

FRÅGA INTE DET!!! 

Jag är i level 7 och har en fv som heter minicool10000.

FEL MED DE ELLER? DÅ SKA DU SE MIN AB: "Fel?".


Nu är jag med min komps och vi ska snart äta lunch. magen kan

ALDRIG hålla tyst! Kurr, kurr, kurr.

Typ som en katt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillagulligamy - 2 mars 2013 09:53

  ♥♥♥ Till er jag har vart ihop med på msp ♥♥♥ ...

Av lillagulligamy - 24 februari 2013 18:51

Hej! Vet att du läser detta nu, Isaline.  

Av lillagulligamy - 18 februari 2013 20:07

 jag vet inte vad jag ska säga, du har gjort en video till mig! ♥ Gud, hur ska jag tacka dig? Videon är värd mer än allt guld i världen för mig! ♥ Kolla: ...

Av lillagulligamy - 9 februari 2013 12:08

  ARG PÅ MIN LILLEBROR DET KAN NI OKSÅ BLI OM NI HADDE DET PINK TRY JIPPI HON ÄR BÄST (vet videon är äcklig!!) ...

Av lillagulligamy - 7 februari 2013 19:40

 Jag älskar verkligen ALLT med U.S.A-tryck på! Det är så snyggt! Vill ha ALLT med något motiv med U.S.A på! Kolla bara: puss bloggen hejdå♥♥♥ ...

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt msp och hur jag använder mig av det underbara spelet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Bloggar jag tillräckligt mycket???
 Ja
 Nej
 Lagom
 Kanske borde du blogga liite mer...
 Perfekt

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards